۵ پاسخ

سر پسر قبلم یروز درمیون میزدم الانم از هفته ۵میزنم

اره منم ميزنم براي هماتومم

بزن خییلی ها میزنیم هر هفته یکی یا هر ده روز یکی

من هر هفته یکی میزنم.آره بزن

بزن حتما خیلی خوبه
من ۷ ماهه هفته ای یکی میزنم🫩

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری