۸ پاسخ

من crown دارم خوبه راضی ام

من اون توستر دیجیتالی مارک AEC دارم خیلی خوبه قابلیت فانکشن هم داره میشه المنت بالا یا پایین یا هر دو رو روشن کنی یخ زدایی هم داره لمسی هست و ظاهر زیبایی داره مارک کومتای هم همچنین مدلی رو داره

واسه من اینه طرحش قدیمیع ولی ازش خیلی کار میکنم باهاش

تصویر

برای من مونیخ خیلی راضییم

تصویر

مال من مارک ژکو هست خوبه راضیم بالا پایین جدا روشن میشه دماشم تا ۲۵۰ میره توش کیک نون بال کبابی فتیر درست کردم قیمتشو خبر ندارم ۴ سال پیش خریدم ۲۶۰۰

من مارک تکنو دارم نمیدونم الان چندتومنه اما عالیه عالی همه چی میتونم توش بپزم

برمن نوبل کینگ راضیم ازش خیلی

عزیزم توستر میگیری حتما توستری بگیر که بالا و پایینش‌ جدا جدا روشن بشه بره من باهام روشن میشه یه کیک درست تا حالا درنیورده

سوال های مرتبط