۸ پاسخ

بچه ی من از ۸ روزگی شروع شد

بره من ۲ روزگی به بعد

وای خدا کنه هیچ بچه ای نگیره خیلی بده هم بچه در عذابه هم پدر مادر ادم دلش کباب میشه

وای. خدا. کنه بچم‌ نگیره من همش میترسم

دختر من ی ماه اول خوب بود بعدش گرفت

برای بچه ی من بعد دوهفته شروع شد

میگن 15 روز به بعد
ولی دختر من از همون شب اول تو بیمارستان تا صبح جیغ میزد

من خیلی شنیدم که ۱۵ روز به بعد نوزاد کولیکش مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا فاطمه مامان نعمت خدا فاطمه ۱ ماهگی