قندم زیاده؟
آمپول ریه میتونم بزنم؟

تصویر
۲ پاسخ

ناشتات یکم زیاده

من بستری شده بودم برا امپول ریه
بعد دوز دوم خیلی قندم رفت بالا انسولین زدن برام

بله برای بارداری زیاده
امپول رو دیگه باید از پزشکتون بپرسید

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد