ممکنه نشون بده ممکنه هم نشون نده بستگی داره لقاح زود گرفته باشه یا دیر . اگر بزنی و منفی باشه ممکنه نا امیدت کنه به نظر من صبر کن تا تاخیر بخوری
ممکنه ولی ۵ تا ۸ روز بعد تاخیر درست نشون میده
نه بنظرم صبر کن حداقل ده روز تاخیر بخوری
نمیدونم منم ۲۸ پریودیمه و همین زیر شکمم میگیره گاهی ،علائم دیگه ای داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.