درد زایمان شروعش چجوریه؟



بارذاری فرزند پروری

۳ پاسخ

برای هر کس متفاوت هست، برای من اولش شبیه پریودی بود دقیقا، هر نیم ساعت ، زود هم ول میکرد، به مرور قوی تر شد و زود به زود تر و طولانی تر

از کمر میگیره به سمت زیر دل
۳۰ ثانیه میره ول میکنه ، اولش ۱ ساعتی این اتفاق میفته به مرور تایمش کم میشه مقدار درد بیشتر میشه
ولی نظمش حفظ میشه

اول مثل درد پربوده

سوال های مرتبط