برای هر کس متفاوت هست، برای من اولش شبیه پریودی بود دقیقا، هر نیم ساعت ، زود هم ول میکرد، به مرور قوی تر شد و زود به زود تر و طولانی تر
از کمر میگیره به سمت زیر دل
۳۰ ثانیه میره ول میکنه ، اولش ۱ ساعتی این اتفاق میفته به مرور تایمش کم میشه مقدار درد بیشتر میشه
ولی نظمش حفظ میشه
اول مثل درد پربوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.