۹ پاسخ

پسرمنم ۲۹۰۰ دنیااومد یکماهگی ۴کیلو دوماهگی۵کیلو حس میکنم خیلی لاغره اصلا صورتش چاق نمیشه🥲🥲

ن عزیزم وزنش طبیعی داره پیش میره ماهی ۸۰۰ تا ۹۰۰ باید اضافه بشه نگران نباش خوبه

چ شیر خشکی میدی

3 کیلو 37 هفته دنیا اومد.
دو ماهگی 5800 بود
سه ماهگی ک دیروز بود 6300
بنظر منم وزن درست حسابی نگرفته. البته گلاب به روتون افتاده ب اسهال

خوبه دیگه ، بعضی بچه ها با همین وزن ظاهرشون تپله ، اونا پفن ، مهم وزنه ک نرماله

پسر من ک کمتر وزن گرفته دوماهگی ۵ بود
به نظر منم رشدش خوب نیست با اینک میگن شیرخشک تپل میکنه

۸۰تا زیاده
رفلاکسش رو تشدید میکنه
همون۶۰تا کافیه
وزنشم عالیه

پس ما چ بگیم نی نی دوکیلو نیم خدایا خودت کمک کن😭بخدا شماها حرص چی میخورین

خوبه ماشاالله بهش. هر ماه حدااقل باید حدود ۸۰۰ گرم اضافه کنه که کرده... نگران نباش

سوال های مرتبط