پسرمنم ۲۹۰۰ دنیااومد یکماهگی ۴کیلو دوماهگی۵کیلو حس میکنم خیلی لاغره اصلا صورتش چاق نمیشه🥲🥲
ن عزیزم وزنش طبیعی داره پیش میره ماهی ۸۰۰ تا ۹۰۰ باید اضافه بشه نگران نباش خوبه
چ شیر خشکی میدی
3 کیلو 37 هفته دنیا اومد.
دو ماهگی 5800 بود
سه ماهگی ک دیروز بود 6300
بنظر منم وزن درست حسابی نگرفته. البته گلاب به روتون افتاده ب اسهال
خوبه دیگه ، بعضی بچه ها با همین وزن ظاهرشون تپله ، اونا پفن ، مهم وزنه ک نرماله
پسر من ک کمتر وزن گرفته دوماهگی ۵ بود
به نظر منم رشدش خوب نیست با اینک میگن شیرخشک تپل میکنه
۸۰تا زیاده
رفلاکسش رو تشدید میکنه
همون۶۰تا کافیه
وزنشم عالیه
پس ما چ بگیم نی نی دوکیلو نیم خدایا خودت کمک کن😭بخدا شماها حرص چی میخورین
خوبه ماشاالله بهش. هر ماه حدااقل باید حدود ۸۰۰ گرم اضافه کنه که کرده... نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.