۷ پاسخ

دوقلوهام ازبعد۴۰ روزگی شروع شدتااپایان سه ماهگی

دخترمن از ۱۵ روزگی شروع شد تا چهارماهگی بهتر شد به همراه رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی که تا ۹ماهگی قشنگ رفتم اون دنیا برگشتم

از ۱۳ روزگی
بعد چهلمش بهتر شد هیچ دارویی هم تاثیر نداشت

از 5روزگی شروع شد تا دو ماهگی

مال پسر من فکر کنم ۲۰ روزه بود تا س ماه

از ۱۵ روزگی و الان که سه ماهشه با دارو بهتر شده

تقریبا از ۱۰ ..۱۵روزگی شروع شد
و تا به الان هستش

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد