دوقلوهام ازبعد۴۰ روزگی شروع شدتااپایان سه ماهگی
دخترمن از ۱۵ روزگی شروع شد تا چهارماهگی بهتر شد به همراه رفلاکس وحساسیت به پروتئین گاوی که تا ۹ماهگی قشنگ رفتم اون دنیا برگشتم
از ۱۳ روزگی
بعد چهلمش بهتر شد هیچ دارویی هم تاثیر نداشت
از 5روزگی شروع شد تا دو ماهگی
مال پسر من فکر کنم ۲۰ روزه بود تا س ماه
از ۱۵ روزگی و الان که سه ماهشه با دارو بهتر شده
تقریبا از ۱۰ ..۱۵روزگی شروع شد
و تا به الان هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.