۴ پاسخ

باید ببینین برای درمان کمخونیه یا برای پیش گیری از کمخونی. برای درمان، توی سن فرزند شما، فلیپ فورت خیلی خوبه، یک تا سه سری مصرف کنین ، بعدش چندماه با فلیپ معمولی ادامه بدین.

من سان اکتین میدم ولی تموم دندوناش سیاه شده میخوام عوض کنم نگیر اصلا این مارکو بهت دادن

لیپوزوفر

فروفورت

سوال های مرتبط

مامان ایلیاوتوت‌فرنگی مامان ایلیاوتوت‌فرنگی ۴ سالگی