اره برای بارداری بالاهه
آره منم دو ماه پیش ۱۲ بودم دکترم گفت بالاس برای باردار ، آخرای بارداری بیشتر میشه از همون موقع آسپرین داد بهم خداروشکر فعلاً ۱۱ هست
اره یکم بالا
منم فشارم ۱۳ قرص فشار میخورم یه وقت خدای نکرده بالاتر نره
باز با دکترت مشورت کن
اره تو بارداری بهتره ۱۱ یا ۱۲ باشه
منم گاهی 14یا 13 دکترم گفت باید زیر ده باشه
برای زن باردار زیاد
منم همیشه فشارم 13
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.