فشار ۱۳برا خانم باردار بده؟

۶ پاسخ

اره برای بارداری بالاهه

آره منم دو ماه پیش ۱۲ بودم دکترم گفت بالاس برای باردار ، آخرای بارداری بیشتر میشه از همون موقع آسپرین داد بهم خداروشکر فعلاً ۱۱ هست

اره یکم بالا
منم فشارم ۱۳ قرص فشار میخورم یه وقت خدای نکرده بالاتر نره
باز با دکترت مشورت کن

اره تو بارداری بهتره ۱۱ یا ۱۲ باشه

منم گاهی 14یا 13 دکترم گفت باید زیر ده باشه

برای زن باردار زیاد
منم همیشه فشارم 13

سوال های مرتبط

مامان نیکا امیری مامان نیکا امیری ۱۴ ماهگی
مامان نلیماه مامان نلیماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری