دکتر غدد بهمن گفت نیازی نیست این آزمایش رو بدی
دکتر زنان هم گفت من اصلا آزمایش تحملگلوکز نمیفرستم هم قندناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه برامکافیه
من دیابت دارم دکترم ازم نخواسته
چون اگه قندت بالا باشه شربت گلوکز هم بخوری زیادی میره بالا خطرناکه
من از دکترم پرسیدم میگفت نیازی نیست اون آزمایشو بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.