کسایی که دیابت دارن اونام ازمایش گلوکز میدن؟یا دیگه نیاز نیست؟

۳ پاسخ

دکتر غدد به‌من گفت نیازی نیست این آزمایش رو بدی
دکتر زنان هم گفت من اصلا آزمایش تحمل‌گلوکز نمیفرستم هم قند‌ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه برام‌کافیه

من دیابت دارم دکترم ازم نخواسته
چون اگه قندت بالا باشه شربت گلوکز هم بخوری زیادی میره بالا خطرناکه

من از دکترم پرسیدم میگفت نیازی نیست اون آزمایشو بدم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری