۸ پاسخ

خیلی ببخشید شوهرت دیگه شورشو دراورده
بچه نمیخواست واسه چی پس انداخت
که حالا زورش میاد دوساعت وظیفه پدریشو به‌گردن بگیره
به زن و بچه‌ش سر بزنه
یه سری از کاراشونو انجام‌بده

عزیزم شیر خودتو رو میدی؟
من شیر خودمو میدم کمکی شیر خشکم میدم
ولی شیر خودمو که میخوره خیلی زمان بر هست و وقت کم میارم نگران نباش این حس ها تا هفته دیگه خیلی کمتر میشه من اولاش اینجور بودم الان خیلی بهترم

بدترین مرحله زایمان همین چند روز اول و‌مراقبتهاشه که بدون دعوا و حرف و‌حدیث امکان نداره تموم بشه
هیشکی هم مادر و‌بچرو‌ درک‌نمیکنه متاسفانه

عزیزم مامانت نمیتونه تو بچه داری کمکت کنه؟درد داری اگ

منم وقتی زایمان کردم خونه مامانم بودم شوهرم پنج دقیقه میومد و می‌رفت اینجوری راحت تر بودم توی روزای که درد داشتم و حوصله نداشتم نبود

باید یه مدت همینجوری بگذرونی چاره ای نیست خواهر تحمل کن
شوهرم رابطش با مامانم خوب نیست نمیتونم برم خونه مامانم اگه بگم مامانم بیاد که شوهرم گنداخلاق بازی درمیاره نمیدونم چ کنم هیچ تجربه ای هم ندارم ازبچه داری

عزیزم برو. خونتون مامانت بیاد بمونه پیشتون

با گریه نکردن کاپ مقاومت و بهت جایزه نمیدن عزیزم اگ نیاز داری گریه کنی بشین قشنگ گریه کن خالی شو بعد ذهنت بازتر میشه ی فکری میکنی ی تصمیمی میگیری

سوال های مرتبط