منم دکتر برا بچم نوشت نعنا عامل تشدید رفلاکسه نمیدونم چرا میدن برا بچه من اروم میکرد کولیکشو اما مدام پس میاورد سرچ کردم دیدم ازینه گرمیچر خارجی میدم الان خیلی خوبه راحت میخوابه
من همراه قطره کولیک پدیابست میدادم خوب بود
من برا نفخ میدم خوبه
اگه رفلاکس داره بهش ندی
من واسه دل درد میدم نه کولیک نداره فقط دل درد اصن نمیپیچه خودش خوبه هر ۸ ساعت ۱سی سی و نیم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.