کیا از گرایپ واتر نتیجه گرفتن؟واس کولیک

۵ پاسخ

منم دکتر برا بچم نوشت نعنا عامل تشدید رفلاکسه نمیدونم چرا میدن برا بچه من اروم میکرد کولیکشو اما مدام پس میاورد سرچ کردم دیدم ازینه گرمیچر خارجی میدم الان خیلی خوبه راحت میخوابه

تصویر

من همراه قطره کولیک پدیابست میدادم خوب بود

من برا نفخ میدم خوبه

اگه رفلاکس داره بهش ندی

من واسه دل درد میدم نه کولیک نداره فقط دل درد اصن نمیپیچه خودش خوبه هر ۸ ساعت ۱سی سی و نیم میدم

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی