من تو این ۸ماه نزدم اصلا اصلا
بخاطر گازی ک داره
بنظرم ریسکنکن
همینطور حدسی با ژیلت بزن😅
من دوبار استفاده کردم
فک کنم میگن سنتی هاش که گوگرد داره ضرر داره ،کارخونه ای هاش اوکیه فک کنم ،من کارخونه ای هاشو استفاده میکنم گاهی اوقات
خانمایی که میگن بده برای چی بده؟برای سقط یا کلا برای جنین؟
من شنیدم استفاده نکنی بهتره خطرداره
من از اولش استفاده کردم دکتر گفت سه ماهه اول استفاده نکن هم دکترم گفت همم تو بهداشت گفتن
اصلا نزن خطرناکه
زیاد نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.