طبیعیه من استرس دارم🥹🤕

۵ پاسخ

من سزارین شدم فکر طبیعی هم بهم استرس میده
خیلی سخته؟

نه نباید داشته باشی اخه😂😂

پاشو
اگر طبیعی هستی و درد داری نشین پاشو ادامه بده

درد داری؟

منم دارم

سوال های مرتبط