دکتر پسر من گفت تا دوسالگی باید بدی
شیرپاستوریزه ربطی ب شیرخشک یا شیر مادر نداره، بعد یه سالگی میتونی شیر پاستوریزه رو بعنوان نوشیدنی یا میان وعده بدی..
۲سال تمام
دکتر پسرمن گفت ۱۵ یا ۱۸ ماهگی
من دختر بزرگم تا یک سال و ۸ ماه دکتر گفت بده بعدش قطع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.