۵ پاسخ

دکتر پسر من گفت تا دوسالگی باید بدی

شیرپاستوریزه ربطی ب شیرخشک یا شیر مادر نداره، بعد یه سالگی میتونی شیر پاستوریزه رو بعنوان نوشیدنی یا میان وعده بدی..

۲سال تمام

دکتر پسرمن گفت ۱۵ یا ۱۸ ماهگی

من دختر بزرگم تا یک سال و ۸ ماه دکتر گفت بده بعدش قطع کردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا (رادمان♥️) مامان هدیه ی خدا (رادمان♥️) ۱ سالگی