سزارین اختیاری چیه؟ چه شرایطی باید داشته باشی سزارین کنن

۷ پاسخ

پووول

یعنی دلیل پزشکی واسه سزارین اجباری نداشته باشی
باید دکتر خوب گیر بیاری و پول خوب هم بدی تا قبول کنه سزارین اختیار ی انجام بده واست
تازه حتما هم باید تو بیمارستان خصوصی باشه و بیمه هم شامل‌ نمیشه

فقط پول عزیزم دختر من سفالیک بود رفتم بیمارستان خصوصی بی چون و چرا سزارین اختیاری شدم نه گیر دادن و نه چیزی گفتن دکترمم زیر میزی نگرفت اصلا

من با اینکه ریپیتم هم زیر میزی میدم هم خصوصی میرم عمراااا خودمو دست رزیدنت جراح نمیدم

نیاز به شرایط خاصی نیست
فقط باید پول داشته باشی😂

فقط پول😂

یعنی خدت بخای سزارین بشی
حتی اگر بتونی طبیعی بیاری
هزینش هم زیادع

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۹ ماهگی