۳۹ پاسخ

عزیزم حرفهات درسته تا حدودی، ولی واقعا مجبور نیستی ، این همه فشار رو تحمل کنی! این طبیعیه که چون تازه زایمان کردی خوب نباشی! این همه کمال گرایی زود پیرت میکنه

خوش قدم باشه

همینههههه
یه مامان باید قوی باشه 😍👌🏽

وای چقدررر خوب
چقدر از کسایی که خودشونو میندازن عصبی میشم اوکی درد داریم خسته ایم مادر شدیم عمل کردیم ولی اگه تنت بو بده موهات داغون باشه صورتت زرد باشه حالت خوب میشه؟! اینجوری که خودتو تو آیینه ببینی روحتم با جسمت داغون میشه
من تقریبا ۱۰ روز دیگه زایمام دارم با وجود اینکه سیاتیک دارم و از کمر به پایین داغونممم شبا از درد جونم درمیاد ولی با این حال سعی میکنم هر لحظه مرتب باشم که اگه یه موقع دردم گرفت اراسته و تمیز باشم اینجوری هم حال و هوای خودم عوض میشه هم حداقل خودمو تو ایینه میبینم کیف میکنم و الکی ننه من غریبم بازی درنمیارم

اگ اینکارارو نکنی کم کم افسرده میشی
همینطور باقدرت ادامه بده

عزبزم هم خودت روبپوشون هم بچت رو هواگرمه زیر بادکولر ازینورم بدنتون ضعیفه زائویی بدنت سرما وباد میکشه بعد ضعیفترمیشه سرت رو هم با ی چیزی ببند نزار توگوشات هوابره بدترمیشی

بسلامتی خوش قدم باشه

بهترین کارو میکنی به نظرم درسته شما تازه زایمان کردی وکلی دزد داری و... ولی قرار نیس همش غر غر کنی و بنالی از درد اینجوری ک مرتب باشی حال وهوای خودتم بهتره و از زندگیت بیشتر لذت میبری از این روزا لذت ببرچون نینی ها خیلی زود بزرگ میشن🥺😍😍

آفرین😍یه مادر همیشه باید قوی باشه🫂❤️🧿

عزیزممم
خیلی حس قشنگیه چقد مادر بودن برازندته🥺🧚 دیدمتون دلم خواست دخترکم زودتر بیاد بغلم ✨

افرین عزیزم انشالله همیشه بهترین ها نصیبت بشه اینا از نشانه های یار خوب داشتنع🫵🏻❤️🫢

وای منم همینجورم دقیقا 😅😅درحال مرگ هم باشم اول باید دوش بگیرم خوشگل کنم بعد واقعا نمیتونم روحیم بدتر میشه بی حوصله میشم باید تمیز و خوشگل باشم

چقد حرفات قشنگ بود
دقیقا منم با اینطور که زایمان خیلی سختی داشتم به خودم و دخترم و زندگیم میرسم
درسته دست تنها نبودم اوایل ولی برام مهم بود که تمیز و مرتب باشم چه خودم چه زندگیم چه دخترم☺️
این رسیدگی واقعا باعث میشه حالت خوب بشه و یه انرژی خاص داشته باشی در کنار دردایی که داری🥰

خیلی کار خوبی کردی عزیزم😘😘

آفرین مامان زیبا

قنداقش کردی ای چان بچه من ک یک روز قنداق نکردم

وای عوارض سزارین خیلی بده من سردرد گردن درد گرفتم چون سرمو خیلی تو اتاق عمل تکون دادم

ایول به مامان خوشگله

عزیزم😍🫶

خیلی هم عالی ، شما همیشه قنداق میکنید دوین رو؟

خیلی هم عالی ، شما همیشه قنداق میکنید دوین رو؟

ماشاالله من یکماهه هنوز نمیتونم عادت کنم به این شرایط😃

خیلی هم عالی ، شما همیشه قنداق میکنید دوین رو؟

خیلی هم عالی ، شما همیشه قنداق میکنید دوین رو؟

خیلی هم عالی ، شما همیشه قنداق میکنید دوین رو؟

خیلی هم عالی ، شما همیشه قنداق میکنید دوین رو؟

نی نیت رو قنداق سنتی کردی؟؟

پیشونیشو بستی؟

عزیزم🥹😍

اوخییییی😍😍😍🧿

سزارین شدی یا طبیعی ؟

خیلی هم عالی 😍

🧿😍😍

ماشاالله

زیر لبت پرسینگه؟

عزیزممم خیلیم عالی😍😍

خیلی هم عالی عزیزم میشه معنای اسم دختر قشنگت بگی ؟؟؟

❤️😌ماشالله

آفرین مامان جذاب و پر انرژی ❤️

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
یه خانم ک استاد بود و داشتن به رزیدنت هاشون نکات رو میگفتن اومدن بالای سرم
مامای من بهشون گفت این زود زایمان می‌کنه این زایمان رو بگیرین خیلی خوبه اوناهم با مشورت هم قبول کردن وایسن و من بقیه پرسه زایمانم رو ک از ۵سانت به بعد با آمپول فشار جلو رفتیم و معاینه های تحریکی
خلاصه استادشون همش منو راهنمایی میکرد چکار کنم همینطور که به دانشجوهاش توضیح میداد مرتب معاینه شدم من از ساعت یکرب ب ۱ بستری شدم آمپول فشار گرفتم و معاینه مرتب ساعت یکرب ب ۴زایمان کردم
خدا روشکر
بین دردهام مرتب ورزش میکردم اینم بگم تخم شوید و زعفران هم خیلی کمک کنندس که دردها سریع بشن
نمیگم زایمان طبیعی درد نداره چرا خیلی هم درد داره ولی اگه تحرک و ورزش داشته باشی خیلی خوبه با درد بری بیمارستان
من زایمان اولم با آمپول فشار بود ولی بدون درد رفته بودم پدرم در اومد ولی این خیلی بهتر بود
من به همه پیشنهاد میکنم حتما حتما معاینه تحریکی برن ندارن از اول کارشون ب آمپول فشار بکشه