۹ پاسخ

مال منم اونجوری شد بدتر از این که مادر شوهرم دید هیچی کلا بالش ها رو انداختم دور تشک و لحاف ها رو هم چند دور با آب گرم شستیم تا از سرشون راحت شدیم

بزار بیرون چند روز کامل هوا بخوره قرص نفتالین هم بگیر بزار داخلش..مخصوص همین چیزهاست

اون پشم ها هم دیگه به دردت نمیخورن بندازشون دور اگه تا حالا به اون یکی ها هم نرفته باشن خوبه همشونو خوب نگاه کن

هرچیزی سم خودشو داره فکر کنم این که میگی بید باشه میان سم پاشی میکنن هر جای خونت رفته باشن می میرن

وقتی استفاده نمیکنی باید هر از گاهی دربیاری هوا بخورن دوباره بچینی تو کمد
الانم بزار جلو افتاب ببین میرن یانه

بزارشون جلو آفتاب تو حیاطی تراسی چیزی

بنداز دور توروخداااااا

فقط بنداز دور چون کل خونت رو پروانه میگیره اکه نندازی

فکر نکنم چاره ایی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نیک 🍒🩵 مامان نیک 🍒🩵 ۱۷ ماهگی
مامان آرسام 🤍 مامان آرسام 🤍 ۱۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی