۷ پاسخ

وقتی بتونه جیش بگه و وقتی خودش از پوشک بدش بیاد من از این دو تا فهمیدم آمادس

اول باهاش تمرین کن ، آمادگی که ذاتی نیست باید تمرین کنه مثه بقیه چیزا مثه راه رفتن و حرف زدن و... که با تلاش یاد گرفتن.
من پسرم رو ۲۱ ماهگی گرفتم ولی قبلش با خودم میبردمش دستشویی اون پوشک بود ولی میدید که من می‌شینم و کارمو تو دستشویی میکنم ( البته جایی از بدنمو نمی‌دید) ، باهاش تمرین میکردم کلمه جیش رو موقعی که دستشویی میخواستم برم میگفتم تا کاربردشو یاد بگیره بعد نشستن رو صندلی رو تمرین کردیم ولی دوست نداشت، دوست داشت بیاد همون ی گوشه کنار سنگ دستشویی کارشو کنه، با شلنگ بازی میکرد کمی آب بازی میکرد به ۲۱ ماهگی رسید هر نیم ساعت بردمش و اونم مخالفتی نداشت و کم کم یاد گرفت ، پی پی هم خودش ی روز پی پی داشت دیدم میگه منو ببر دستشویی بعد دیدم پی پی کرد. برای تو خونه هم برای خیال راحت از شرت آموزشی استفاده میکردم.
چیزی نیست که یک شبه بچه یادبگیره تمرین کنید، تشویق کنید. بازی کنید. کلمه جیش رو تمرین کنید.

کانال دکتر مینا صافی تو پیام رسان بله سرچ کن، یه صوت اموزشی درمورد از پوشک گرفتن گذاشته.

معمولا میگن زمانی که بچه دستورات ساده رو انجام بده، فرق جیش و پی پی بدونه، همینا یادمه الان

اینکه معنی جیش
و پی پی رو بدونه
اینکه سه شب پشت سر هم شب تا صبح پوشکش خشک باشه
کلا مرحله سختیه
صبوری زیاد میخواد

زیاد سختش نکن همین .قشنگ صحبت می‌کنه ؟؟درک و فهم همه چیو دارع ک‌ چیزی بهش بگی یاد بگیره ؟؟؟؟؟

زیاد سختش نکن همین .قشنگ صحبت می‌کنه ؟؟درک و فهم همه چیو دارع ک‌ چیزی بهش بگی یاد بگیره ؟؟؟؟؟

اول از همه خودت و همسرت باید آمادگی داشته باشین چون مرحله سختیه عزیزم یکم کم لطفی کنی دوباره برمیگرده..بعدش پسرته

سوال های مرتبط