کسی بوده با گذاشتن آیودی پریودیش چند روز عقب بیوفته

۳ پاسخ

اره طبیعیه نترس منم از دی ماه گذاشتم پریودم ده روز طول میکشه تا تموم بشه از این ماه درست یک هفته عقب افتاد ولی بلاخره شدم

من ۵سال خوردی دارم ایودی ...تو طول این ۵سال یک بار ۱۶روز عقب افتاد

بله ختی هستن کسایی که با ایودی حامله شدن و زایمان کردن

سوال های مرتبط

مامان النا ابولحسنی مامان النا ابولحسنی ۳ سالگی