۱۲ پاسخ

شاید ب
ش پسره میترسه چشم بخوره مثل اینایی ک عقده ای هستن فکر میکنن پیر بزان تخم دو زرده میکنن

یکی از آشناهای حامله که بود بچه ش پسربود تاروزی که دنیا اومد به همه گفت دختره بعدش که ازش پرسیدیم چرا دروغ گفتی،ترسیدم کسی چشم بزن

من جات بودم باهاش کات میکردم من یه رفیق چند ساله اینجوری داشتم همیشه هم ازم سواستفاده میکرد گند کاریاشو لاپوشونی کنم و هیچی بهم نمیگفت درصورتی که من باهاش روراست بودم باهاش کات کردم و به آرامش رسیدم

ببخشید ولی من بودم رابطم رو قطع می کردن یااااا کمتر

بالاخره فهمیدی جنسیت چی هس یا ن😁😁😁

من ارزوم بود دختر شه تا فهمیدم با جشن و کلیپ اعلام کردم اگه پسرم بود همین کارو میکردم مگه چیه که مخفی کنیم فقط سالم باشه مهمه

من اگر بودم دیگ نمیپرسیدم هیچی هم نمیگفتم

به یه ورت نباشه چرا می‌پرسی اصلا
رو هم نده انگار تو شکمش مخفی میکنه خب دیر یا زود درمیاد

تو هم مثل خودش باش، زیاد نزدیک بشی به یک آدمی ازت دور میشه.

باهرکس مثل خودش رفتار کن

اون چی گفت؟ ولش کن بابا پیگیر نباش

نشون میده رو داده من شب قبلش با کلی ذوق زنگ زدم گفتم رفتی؟؟گفت هنوز نه فردا نیرم بهش گفتم فردا بهت زنگ میزنم ، بعد دیروز ظهر بهش چندتا پیام دادم ، غروب جواب داد پیچوند منم بهش گفتم خیلی… هستی برو ب همه بگو آخرین نفر ب من بگو(اخه برای بارداریش هم هی بهش میگفتم حامله نیستی؟ بعدش بعد از نزدیک دو ماه و نیم ک شده بود ب من کفت بارداره). خیلیییی ازش ناراحتم ، واقعا خیلی اعصابم بهم ریختس چون من همیشه مث اسکلا همه چیمو زود میگم ب همه بعد اون این چیز ب این مسخرگی رو

سوال های مرتبط