کسی بوده با رژیم تعیین جنسیت باردار بشه نتیجه بگیره؟

۱۰ پاسخ

نگو ک میخوای بچه بیاری

خواهرم رژیم دختر گرفته می‌دونم باید لبنیات و سردی اینا بخوره

ما رژیم نگرفتیم دنبال تعیین جنسیت هم نبودیم اما اطرافیان طبق خورد و خوراکمون و طبعمون همییییییشه میگفتن شما دختر دار میشید با این طبعتونو در کمال ناباوری دیدن که قدرت تعیین جنسیت اول دست خدا و بعد بستگی به مرد داره و اصلا ربطی به طبع و... نداشت
برای همین اصلا این رژیما و ... که مبگیرن رو قبول ندارم بنظرم الکیه

من دوست دارم دختر دار بشم دو قلو باشن
ولی یه کم میترسم بچه ها سالم باشن این شرطه

بله من با رژیم غذایی تعیین جنسیت کردم و خداروشکر پسر شد

باز رژیم پسر راحت تره میبندی به گرمی
دختر نه خیلی سخته

بنظرم بی تاثیر نیس من یسری چیزارو رعایت کردم

من شنیده بودم برای پسر گرمی و برای دختر سردی باید مصرف بشه
همسر من انقدر لبنیات دوست داره و میخوره که همیشه مادرشوهرم میگفت ۱۰ تا بچه هم بیارین ۱۰ تاش هم دختر میشه ولی با اون همه سردی خوردن همسرم باز پسر شد

برای من برعکس شد تحت نظر دکتر بودم چند ماه رژیم و دارو برای دختر دار شدن ولی برعکس شد پسر شد

سلام عزیزم من

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین❤😍 مامان محمد حسین❤😍 ۱ سالگی