۳ پاسخ

من ارایشگرم یه وقتایی چند ساعتی نیستم اوایل نبودم شیر خشک میدادم از اول ۵ ماهگی دیگه شیر خشک نخورد الان یه ماهه نمیرم تا به غذا بیافته من نبودم غذا بخوره ولی خیلی به من وابسته است نمیدونم برم از هفته دیگه چه واکنشی داره

ب شیشه عادتش بده بدوش براش
چون فک نکنم دیگ الان شیرخشک قبول کنه و اینک کم کم غذا خورش کن ک اون تایمی ک نیستی بیشتر غذا بخورا

وای منم دارم به روزی ک میخام برم سرکار فکر میکنم 🥲

سوال های مرتبط