دوستان صندلی غذا و مینی واش واجبه ؟

۱۵ پاسخ

بنظر من بره،برای اینکه من اصلا دوست ندارم لباساشو با لباسای خودمون بشورم که حساسیت بده یوقت،صندلی غذا هم چون خودم رو میز میشینم و رو زمین سختمه هم بنظرم واجبه ولی الان نگرفتم جا عم ندارم الان براش گذاشتم به وقتش بگیرم ولی شما اگه جاشو داری بگیر که بعدا گزون تر هم نشه

مینی واش بنظرم لازمه، اما صندلی غذا فکر می‌کنم بی استفاده بمونه نخریدم .

بستگی به شرایط زندگی خودت داره
اگه خودتون رو میز غذا میخورید صندلی بگیر
اگه لباس با دست نمیشوری یا بدت میاد تو ماشین خودتون لباس بچه بشوری مینی بخر
اگه بیرون و مسافرت با ماشین زیاد میری صندلی هم‌کاربردیه
من چون خانوادم شهرستان بودن و زیاد سوار ماشین میشدم صندلی گرفتم
رو‌میز عادت نداریم غذا بخوریم صندلی غذا نگرفتم لباس بچه هم تا کثیف میشد همون لحظه با دست میشستم
پتو و تشک و چیزای دیگه هم تو‌ماشین خودمون مینداختم

بستگی ب خودت داره کاملا مثلا من صندلی ماشین قطعا برام واجبه بشدت ماشینی ام اما کالسکه اصلا واقعا هیچ نیازم نیست😐 یا مینی واش میخاستم بگیرم باز دیدم خیلی بدردم نمیخوره

مینی واش اره
چون لباسای خودمون و تو لباسشویی میندازم
پوست بچه حساسه بهتره لباساش جدا شسته بشه
صندلی غذاام خب من واجب بود خریدش چون وقتی سر میز نشستم غذا میخورم بچه رو کجا بذارم؟
اگر دور سفره غذا می‌خورید نخر بنشونش کنار خودت

من صندلی غذا گرفتم.. مینی واش هم گرفتم.. صندلی ماشین هم عمه دخترم زحمت کشیدن کادو دادن.. از هر سه شون هم استفاده میکنم تا الان که دخترم 2 سال و 3 ماهش هست.. تمیز هم نگه داشتم که پسرم هم بتونه استفاده کنه

نه واقعا واجب نیست
ولی بخوای بینشون بگی کدوم بهتره به نظرم مینی واش

صندلی غذا در صورتی که عادت دارید روی میز غذا بخورید به نظرم واجبه ولی اگر روی زمین غذا میخورید اصلا نگیر
مینی واش هم من نمیگیرم وقتی ماشین برنامه شستن لباس کودک داره چه نیازیه واقعا اگر بعدا دیدم نیازه میخرم

صندلی غذا ک اصلا واجب نیست من نگرفتم مینی واش گرفتم ولی فک کنم به درد نخوره

نه اصلا اگه ماشین لباسشوییت برنامه شستن برای لباس کودک داره و نمخوای رو ب رو لباسارو بشوری نیاز نیست مینی واش بگیری
ولی اگه میخوا هر دو سه دست لباسشو بشوری بگیری خوبه ک ماشین ب اون بزرگی روشن نشه بعدا هم برای لباس زیرات استفاده کن
صندلی غذاهم بنظر من اصلا لازم نیست من نه تنها لازم نمیدونم بلکه خیلیم بدم میاد از صندلی غذا
ولی بازم اگه خودتون سر میز غذا میخورید و دوست دارید بچه هم بیاد سر میز و بنظرت بکاره بگیر
ولی خب تو این شرایط اقتصاد و گرونیا بنظر شخص من واجب نیست ولی این نظر منه

نه اخه معلومه که واجب نیس

نه اخه معلومه که واجب نیس

نه جزئی از واجبات نیس. لباسشویی خودمون مگه چشه که بخوایم مینی بخریم. صندلی غذاهم بستگی ب خودت داره من پسرم ۶ماهش که شد براش خریدم خوب بود

اصلا.

خیر
ص
من صندلی ماشین و صندلی غذا نگرفتم چون می‌دونم استفاده نمیکنم
مینی واش گرفتم ولی چند سال پیش الان نه

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی