سلام خانوما صندلی غذا واجبه؟؟

۱۰ پاسخ

شما قطعی بچه ات پسر شد ؟
شماره فالگیرت و بما ندادی

منکه خریدم برا اولی راضیم برا دومیم میخرم

اگه خودتون رو میز غذا میخورین آره خیلی کاربردیه
ولی خب میتونی رو سیسمونی نخری، بذاری ۷ ۸ ماهش شد دست دوم بخری

اره خیلی لازم میشه من سر بچه ی اولم خریدم از شش ماهگی میزاشتم داخلش غذا میخورد یا خودم بهش میدادم خوب میخورد و دوست داشت تا سه سالگی قشنگ استفاده کرد خیلی خوبه

عزیزم انتخاب خودته من کیدیلو سه کاره خریدم هم صندلی غذامیشه هم روروئک هم تاب ولی بنظرم برای مستقل شدن بچه خیلی خوبه

سلیقه ایه
من دوست دارم که داشته باشه هم منظم نشستن رو یاد بگیره هم به نظرم رو صندلی غذا راحت تر یادمیگیره مستقل غذا بخوره.

به خودت بستگی داره تما من رورولک گرفتم خودش صندلی غذا هم میشه اینجوری راحت ترم

واجب که نیست اما اگر بودجه داری حتما بخر خیلی کمک می‌کنه به این که بچه مستقل غذا بخوره

به درد من خیلی خورد صندلی غذا
خصوصا ک پسرم بغلی بود همش گریه میکرد بغلش کنم موقع کارای خونه آشپزی و ظرف شستن میزاشتمش نزدیک خودم هم ب کارام میرسیدم اونم تو صندلی می‌نشست نگام میکرد باهاش صحبت می‌کردم ساکت بود

فداتشم بستگی ب خودت داره
من دوس داشتم بگیرم چون ازاولش عادت کنه واس اینک واسه غذاخوردنش ی جای مشخص داشته باشه
یکی ام میبینی خب میگ ن واجب نیس

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو💓 مامان فرشته کوچولو💓 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری