۸ پاسخ

دومی خیلی خوشگل
البته تنها قیافه شرط نیست
کارایی هم خیلی مهم

دومی شیک تره
ولی من تعریف کیدیلو رو شنیدم ینی اولی

دومی🤩🤩🤩

هر دوش .ولی متخصص تغذیه به خواهر من گفته بود صندلی غذای پرتابل بگیر.
بنظر من از متخصص تغذیه اول مشورت بگیر بعد هرید کن

دونی خیلی قشنگ تره
ولی مارک کیدیلو معروف تره

کاش یه مدل می‌گرفتی ک زیرش چرخ داشته باشه راحت بتونی جا به جا کنی

من میگم نگیر بزار بیاد ببینی رشدش چطوره
شاید تپل بود نشیمن گاهش کوچک بود
شاید ریز بود نشیمنگاه ش بزرگ بود
اینو میشه به بعد بگیری

و این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا جون مامان ایلیا جون ۸ ماهگی