صندلی غذا پرتابل خوبه یا ایستاده ؟

۵ پاسخ

من یدونه خریدم تنظیم میشه هم ایستاده هم نشسته

پرتابل خیلی زود کوچیک میشه
من از نزدیک دیدم بچه اگه لاغر باشه نهایتا تا ۱سال و نیم توش جا میشه
میخوام از اینایی بگیرم که تنظیم ارتفاع داره

ازمن اینه

تصویر

اگه خودتون از میز غذاخوری استفاده میکنید حتما ایستاده بگیر

اگه رو میز عادت دارین غذا بخورین خودتون پس ایستاده بگیر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا جون مامان ایلیا جون ۸ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان مامان صدف میعاد مامان مامان صدف میعاد هفته سی‌وششم بارداری