تفاوت این دو مدل پوشک تو چیه🤔قیمتاشونم فرق داره آیا؟

تصویر
۱۱ پاسخ

هیچی والا تازه قدیمیه بهتره از نظر کیفیت این جدیده خیلی نازکه منم از قدیم استفاده میکنم اگه پیدا بشه

من اصلا از طرح جدیدش راضی نیستم
سریع شل میشه میاد پایین
قبلیا بهتر بودن

یکی چسبی و یکی شورتی
از ی برندن مای بی‌بی ان هردو
شورتی یکم جمع و جور تره و برا دخترم ک از پروسه پوشک کردن فراریه و همش گریه میکنه شورتی راحت تره میشونم بغلم پاش میکنم دیگه نیازی ب دراز کشیدن نیس
قیمتاشونم باختلاف ۱۵ /۲۰ تومن مثل همه تقریبا

اون 4معمولی؛ اون یکی 4پلاس سایزش یه کم بزرگتر

نارنجی مای بیبی مدل قدیمی است
این طرفی جدیدس
هم نازک ترش کردن و کانال دار شده حتی حس میکنم یکمی قواره شو بزرگتر گرفتن

فک کنم قدیمه واسه بچه های ریز تره جدیده چون یه ذره قوارش بزرگه واسه بچه های متوسطه 🤷

این آبیه سایز ۴ بزرگه فرقش همینه

مث قیمت طلا از نظر ظاهری فرق نداره ولی قیمت امروز با فردا کلی فرق داره

اوکی

طرح جدید کش دوزی و جذب بیشتر و کشسانی بهتر داره

ابیه هانیزه نارنجیه مای بی بی تقربیا یه قیمتن

سوال های مرتبط

مامان اِلارز مامان اِلارز ۲ سالگی
مامان دلــوینم🐣♥️ مامان دلــوینم🐣♥️ ۲ سالگی