۶ پاسخ

از فردای پاکی یه شب درمیون تا اخر
چرا فقط تخمک گزاری

آخ منم شوهرم واریکوسل داره و نمیره عمل کنه
میترسم میگم نکنه عمل کنه و نشه خیلی خیلی سخته خدا بهمون صبر بده و رحم کنه یکی از اون فرشته کوچولوهاش رو دست ماهایی ک انقدر منتظریم بسپاره
گلم از وقتی ک جنین انتقال دادی باهاتم با هرکدوم از تاپیک هات از ته ته دلم برات دعا کردم...ب خدا توکل چاره ای نداریم

من تنبلی داشتم بعد ۶ ماه اقدام باردار شدم ناامید نشو

منم دوسال داره میشه عمل کرده ولی نتیجه ای نگرفتیم

عزیزم کجا انتقال دادید
جنین هاتون خوب بودن
رعایت خودتون خوب بود
من امروز میخوام برم تخمک کشی

هرشب داشته باش ولکن ای وی آف اینارو استرسم نمیزاره باردار سی بیخیال باش میشی

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری