من هم شیر خودمو میدم هم خشک ولی اول هردو سینه رو بهش میدم اگر سیر نشد باز خواست شیرخشک درست میکنم،گاهی که دل درد میشه یا نفخ داره هی به خودش میپیچه سینه رو خیلی دیر میگیره نق میزنه سرشو عقب میبره،منم قنداقش میکنم میذارم زیر سینه ام به زور میذارم دهنش تا بخوره و بالاخره میخوره
بعد بچه ها سینه ی سفت رو نمیگیرن یکم بدوش که از سفتی در بیاد بعد سینه رو بده
اگر میخوای خودت شیر بدی باید تحمل کنی گریه رو و شیر خشک ندی تا گشنه بشه سینه رو بگیره و دیگه شیر خشک نده ، چرا شیر خشک میدادی ؟
سینه رو بدوش یکم سبک بشه بعد بده بهش
آره همه بچه هایی که دوتا شیرو میخورن چون بزرگتر میشن باهوشتر میشن چون شیشه راحتتره براشون شیر بهتری میاد دیگه میلی به سینهپیدا نمیکنن دقیقا ماه پیش همچین مشکلی واسم پیش اومد یکم صبرو حوصله کن شیشه اصلا نده بزار گرسنه بمونه هرچند دقیقه بگیرش طرف سینه فضا ساکت باشه یا خواستی بخوابونیش خواب تو سرش بود بده
بله دیگه فک نکنم برگرده سمت سینه اگه خیلی اصرار داری سینتو بگیره یه چند ساعت گشنگی بده بهش ببین بر میگرده سمت سینت
با شیر دوش شیرتو بگیر بریز تو شیشه بهش بده .
نه عزیزم سینه نخوردن بچه ها این مدلی نیست که
منم از اول هم شیر خشک دادم هم سینه
اون بچه یا دل درده یا رفلاکس داره
سینه ات یخورده اش و بدوش یکم شل تر بشه بعد بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.