۴ پاسخ

قطره بریز عزیزم مدام تخلیه کن. قطره ی منتول کنار بالشش بزن تنفسش بهتر شه. دست رو دس بزاری فایده نداری بابد هر دیقه بینیشو خالی کنی.

به پهلو بخابون هر ۳ساعت قطره بینی پرفشار بریز دماغش

قطره سدیم کلراید داری بریزی تو بینیش؟

عزیزم تا میتونی قطره بینی بریز و با پوار تمیز کن

سوال های مرتبط