۹ پاسخ

چجوری آزمایش قند دادی که صبحونه هم خوردی !!!!!!!! تازه وسطاش هوس آب خوردنم داری🫤🫤🫤🫤

بهتره هیچی نخوری
اگر دیگه خیلی تشنته یکم اب بخور

اب میتونی اشکال نداره ولی زیاد نخور

اره فقط آب بخور

اب بخور ولی کم زیاد نخور

عزیزم آب زیاد هم رو قندت تاثیر میذاره، سعی کن نخوری‌.

به من گفت مثل هر روزت باش حتی صبحانتو تغییر نده بیا آب هم کم بخور

وا هیچی نباید بخوری😐

آره من پرسیدم گفت همه چی میتونی بخوری جز شیرینی جات

سوال های مرتبط