۲ پاسخ

سر بچه قبلی ام فقط ناشتا دادم بعد زایمان..
این بار هنوز ندادم..
چون باید دو سه هفته بگذره

من دارم اما هنوز زایمان نکردم نمیدونم چکار کنن

سوال های مرتبط