۵ پاسخ

خوب نیست هورمونارو بهم میریزع من یه ماه پشت سر هم اورژانسی خوردم سینم کیست زد حالا چه برسه به امپول

درست که انتخاب روش جلوگیری دست خود فرد و هر جور دوست داره می‌تونه انجامش بده ولی
دوستان بهتر نیست از کاندوم استفاده کنید
هیچ چیزی تحت عنوان جلوگیری طبیعی وجود نداره
از طرفی قرص اورژانسی ، اسمش روشِ اورژانسی
قرص های جلوگیری دیگه هم رو هورمون ها و بدن اثرات زیادی می‌ذاره
خوب چرا خودتون رو اذیت میکنید و اینجوری به بدنتون آسیب میزنید
پیشاپیش از همتون معذرت می‌خوام حس میکنم کمی تند دارم اینو میگم ولی اکثرا تاپیک ها همینه و خیلی ها دارن از این قرص ها و.... استفاده میکنن

من زدم افتضاح ۳ماهه بودکل ۳ماه لک بینی داشتم بعدش هکرمونام روبهم زد۶ماه پریودنشدم فقط دائم لکه بینی داشتم اقدام به حاملگی کردم تایسال نشدم بخاطرامپول بودپوکی استخوان هم میاره

منم زدم خیلی بده انرژی نداری کل بدنت درد داره تبل و تپل میشی احساس میکنم نیاز به خون ریزی دارم دارم تا دوباره انرژی بگیرم ولی هنوز دو ماه مونده

من چند سال پیش زدم برای من خیلی بد بود کمر دردهای شدید کلا بدنم خیلی ضعیف کرد یه جا موندم که نوشته بود هر بار که آمپول میزنی برای جبران کلسیم بدن ماه ها وقت می‌بره منم دیگه نزدم البته بدن با بدن فرق میکنه

سوال های مرتبط