اینم از تست منو دختری

تصویر
۵ پاسخ

خیلی سختش کرده بودن ولی خوب بود

تو بارداری میشه ناخن گذاشت ؟؟

برا من که شیرین بودددد حالت تهوع کردم ولی قابل تحمل بود اونطوری ک میگفتن سخت نبود 😁

عه منم الان خوردم.ولی زیاددخوب همش نزدم دوباره آب ریختم توش نمیدونم دیگه اوکی بود یا ن

حالت تهوع بهت دست نداده؟
من امروز از موقعی که خوردم همش حالت تهوع دارم
به من دوتا از این شربت ها داد

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان آمین مامان آمین ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم🥹♥ مامان تودلیم🥹♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری