خیلی سختش کرده بودن ولی خوب بود
تو بارداری میشه ناخن گذاشت ؟؟
برا من که شیرین بودددد حالت تهوع کردم ولی قابل تحمل بود اونطوری ک میگفتن سخت نبود 😁
عه منم الان خوردم.ولی زیاددخوب همش نزدم دوباره آب ریختم توش نمیدونم دیگه اوکی بود یا ن
حالت تهوع بهت دست نداده؟
من امروز از موقعی که خوردم همش حالت تهوع دارم
به من دوتا از این شربت ها داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.