من به بچه دکترش گفت چهار ماه شروع کردم واسه زود شروع کردن باید دکتر بگه حالت عادی شش ماه شروع غذای کمکی هست
خیلی زوده حداقل یک ماه دیکه صبر کن
فقط تو بچههایی که خیلی کم وزن گرفتن یا رفلاکس شدید دارن غذا رو قبل از ۶ ماهگی شروع میکنن
اگه دکتر نگفته باید شش ماهش کامل بشه بعد خودتون شروع کنید قطعا اولش هم فقط غذاهای رقیق و سبک باید بهش بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.