داره ولی دکترمن گفت چون ارمایش انتی خوب بودنیازی به ازمایش آنومالی نداری بروپیش دکترت تاچی میگه کسانی که بچه شون مشکل داشته باشه میفرستن انومالی هم انجام بده من خداروشکرمشکلی نداشتم
بعضی از دکترا ۱۶ هفته ازمایش کواد مارکر مینویسن. اجباری هم نیست انجامبشه. ولی آنومالی فقط سونو هست در ۱۸ هفته
ازمایش داره ولی وقتی ازمایش انتی خیلی خوب باشه و باهمسرت فامیل نزدیک نباشین نمیفرستن ازمایشش و. واسه من دکترم ننوشت فقط سونو باید برم.
نه..
نه فقد سونو هس
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.