۵ پاسخ

ینی واس شیر خشک میدی افسردگی گرفتی؟بابا ول کن خداوکیلی این طرز فکرتون رو عوض کنید مگه شیر خشک چشه والا اینقدر ک شیر خشک ویتامین داره شیر مادر نداره بچه من شیر خودمو نخورد من از خدا خواسته شیر خشک دادم خیلیم راحتم اصلا هم پشیمون نیستم چرا شماها اینقدر خودتونو عذاب میدین بابا شیر خشکه دور از جون سم ک نیست که عذاب وجدان بگیری

دختر خوب اینجوری نگو منم بچه ام فقد یک هفته اول شیر من و خورد مهم بعد ۶ماه ک چجوری تغزیه بشه ب اون موقعش فکر کن گذشته ک گذشته ب فکر حال و آینده ش باش

من شیر خودمو میدم چندبار تلاش کردم شیر خشک کمکی بهش بدم ولی نساخت بالا اورد همش
اتفاقا شیر خشک برا موقعی ک خودت دسترس نیستی کاری چیزی پیش بیاد بهتره بچه گشنه نمیمونه
من

این همه ادم شیر خشک میدن ب بچه حالا یا خواسته یا ناخواسته
گناه ک نیست
شیره اونم
واسه این چیزا خودتو ناراحت نکن بچه متوجه احساس مادر میشه اونم ناراحت و بی قرار میشه

عزیزم شیرتو بدوش بده بچه نزار محروم شه بچت منم خیلی کم شیر دارم ولی تا گریه میکنه سینه خودمو میدم بچه در کنارش شیرخشک هم میخوره ولی سینم هرچی. شیر داره میخوره

سوال های مرتبط