۶ پاسخ

ن تا ۴۰روزه

ع پس همونه

بنظرم ما خانما خیلی داریم ب خودمون تلقین میکنم ک افسردگی بعد زایمان میگریم
بنظرم کلا ی چیری طبیعی بعضی موقع ها ادم دلش میگیره و دوست داره گریه کنه و بنظرم جلو شو نگیر و خودتو خالی کن

من موقع پسرم تا ۴ ماه داشتم بدش خوب شدم
به خودت بستگی داره سعی کن خونه نمونی

فک کنم تا یکماهه ی لیوان قهوه بخور اروم شی

طبیعیه..
منم هنوز اینجوریم

سوال های مرتبط