ن تا ۴۰روزه
ع پس همونه
بنظرم ما خانما خیلی داریم ب خودمون تلقین میکنم ک افسردگی بعد زایمان میگریم
بنظرم کلا ی چیری طبیعی بعضی موقع ها ادم دلش میگیره و دوست داره گریه کنه و بنظرم جلو شو نگیر و خودتو خالی کن
من موقع پسرم تا ۴ ماه داشتم بدش خوب شدم
به خودت بستگی داره سعی کن خونه نمونی
فک کنم تا یکماهه ی لیوان قهوه بخور اروم شی
طبیعیه..
منم هنوز اینجوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.