۶ پاسخ

واقعا دوره سختیه کاملا درک میکنم،همه همینجوری میشن بخاطر افت هورمون و تغییر روند زندگی.هرچی بگذره بهتر میشی عزیزم 🥰🩷

همه همینن ، و هیچکس تنها نیست تو این زمینه 😅♥️
به چهره معصوم نی نی که نگاه کنید کل سختی ها یادتون می‌ره .

کاملا حالتون و درک میکنم،فقط باید بگذره و صبوری کنید،این روزا هم میگذره

منم همینم.واقعا افسردگی شدید گرفتم

منم همینم انگار ی مرده متحرکم

منم همینم خسته شدم از بس شیر میدم شدم گاو شیرده به هیچ کاری نمیرسم فقط وقتی خوابه میرم حمام و به خودم میرسم

سوال های مرتبط