واقعا دوره سختیه کاملا درک میکنم،همه همینجوری میشن بخاطر افت هورمون و تغییر روند زندگی.هرچی بگذره بهتر میشی عزیزم 🥰🩷
همه همینن ، و هیچکس تنها نیست تو این زمینه 😅♥️
به چهره معصوم نی نی که نگاه کنید کل سختی ها یادتون میره .
کاملا حالتون و درک میکنم،فقط باید بگذره و صبوری کنید،این روزا هم میگذره
منم همینم.واقعا افسردگی شدید گرفتم
منم همینم انگار ی مرده متحرکم
منم همینم خسته شدم از بس شیر میدم شدم گاو شیرده به هیچ کاری نمیرسم فقط وقتی خوابه میرم حمام و به خودم میرسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.