۲ پاسخ

عزیزم حق داری
من بچه اولمه
مادر و همسرم هم دائم بهم کمک میدن اما بازم کم آوردم و افسرده شدم.
فقط امیدم به اینه که این روزا هم میگذره... تحمل کن گلم

عزیزم خیلی هم خوبه دو سه سال دیگه می بینی دو تا گل دسته داری که همه حسرتشو می خورن. البته حق داری بعد زایمان آدم حساس تر می شه.
به خدا توکل کن بعدا لذتشو می بری 😍😍😍

سوال های مرتبط