توکلت به خدا باشه خودش یه کاری میکنه با مادر که فقط صبوری کنه و توانش هم خودش میده...
اره عزیزم من مامانم ده روزگی رفت😢ولی کم کم عادت کردم
اره منم مثل تو بودم بعد دو هفته مامانم رفت انقد گریه کردم خیلی سختم بود ولی عادت میشه ❤️
خدا نگهداره مامانت باشه الهی 🙏🏻 اینو میگم غصه نخوری از شرایطط، من مامانم ۹ ساله فوت شدن و خواهر هم ندارم و فقط ۷ روز اول عمه و مادر شوهر و اینا پیشم بودن و بعدش خودم بودمو خودم
کاش توهم چنروز میرفتی خونه مامانت تا یکم راه بیوفتی
عزیزم اتفاقی نمیوفته از پسش برمیای ، همه ما همینطوری بودیم کم کم یاد گرفتیم
درکت میکنمهمه اوایل اینطورین🥲
من اینقد گریه کردم ولی دیگه عادی شد برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.