خانمای هم هفته من شما هم لگنتون درد میکنه؟

۷ پاسخ

استخون واژن یکم درد میکنه یا وقتی خوابم ران پاهام...لگن هنوز نه

من هنوز درد ندارم ولی طبیعیه بازم به دکترت بگو

من هم هفته ی شما بود خیلی در میکرد تاچندهفته
میخواستم بشینم باگریه راه برم با گریه بخوابم با گریه
طول بارداریم درد لگن بدترین درد بود واسم😁

من دوسه هفتست درد دارم به دکترم هم‌گفتم گفت‌طبیعیه

اره والا استخونای واژنم بین پاهام کمرم اوووف

من تز نه هفته درد دارم تا الان که خیلی دردش بدتر شده

خیلی درد میکنه رو هر پهلویی ک بخوابم تیر میکشه سمت چپ بیشتر 😫

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری