۶ پاسخ

من ی عالمه پیازو خلال سرخ میکنم میذارم کنار
سیب زمینی ام نگینی سرخ میذارم کنار
سوسیس یا کوکتلامم حلقه ای سرخ میکنم پیازی ام‌سرخ کردم‌اضاف میکنم با سیب زمینی نگینی
بعدش زردچوبه نمک فلفل میزنم
ی تفت میدم
بعدش رب رو با آب تقریبا زیاد قاطی میکنم مث سس میشه میریزم روش
درشم میبیندم تا بپزه و سسم کم شه
دیگه یچی لعاب دار خوشمزه ای میشه ....
از خودمم ی تعریف کنم ک بندریام حرف ندارن😎

منم مثل مامان سروین درست میکنم عالی میشه👌🏻😋

عزیزم پیازارو خلالی نازک برش بدین از همون اول توش نمک بزنین شیرین نشه،تفت بدین بعد پیازو بردارین ،سوسیسارو گرد و کشیده تر برش بدین زیاد نازک نکنین تپل تر باشع بعد یه کوچولو تفت بدین کم که فقط خام نباشه، پیازو بریزین توش رب و با یه کوچولو اب قاطی کنین زیاد نه ها یکم که باز شه بعد بریزین توش ادویه ها فلفل چیزی خواستین بریزین ،ابش کشیده شه به روغن بیوفته قشنگ امادست
مغازه ها البته اینطور میکنن که سوسیسو تفت نمیدن موادو پیاز رب اینا اماده شد سوسیسو خام میریزن هم میزنن میذارن یخچال ،بعد که خواستن اماده کنن میارن بیرون تازه تفت میدن تو روغن

پیاز خلالی تفت بده نرم که شد فلفل دلمه خلالی هم اضافه کن بهش ادویه بزن فلفل قرمز اگه دوست داری تند بشه بزن
بعد رب هرچقدر میخوای اضافه کن قشنگ تفت بخوره و روغن بندازه
بعد اون سوسی هارو اضافه کن به مواد اونم قشنگ بزار بمونه تو سس و تفت بخوره
بعدشم نوش جان

‏ble.ir/join/6ueLXDRdGS https://web.bale.ai/ble.ir/join/6ueLXDRdGS

سلام مامانا یه گروه توی بله زدم دوست داشتین عضو شیم که تجربیات مادرانگی رو به اشتراک بزاریم

ble.ir/join/6ueLXDRdGS https://web.bale.ai/ble.ir/join/6ueLXDRdGS

سوال های مرتبط

مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان Amir mohammad مامان Amir mohammad ۱۶ ماهگی