۳ پاسخ

بله عزیزم من خیلی سرگیجه داشتم دیگه داشتم نگران میشدم چون به موعد پریودم خیلی مونده بود که بی بی چکم مثبت شد و فهمیدم از علائم اولیه بارداریه سینه ات درد نمیکنه؟

من موقع پریودیم چون کم خونی دارم سرم گبچ میشه

چند روز صب کن بعد تست بزن انشالله باردارمیشب

سوال های مرتبط