من پسرم و یک ماهه از جیش گرفتم تقریبا هر ۱ تا ۱.۵ میره دستشویی
اگ بیرون باشیم هم تا ۳ ساعت میتونه نگه داره خودش و
اره خیلی جیش میکنه مخصوصا اگه هندونه و اینا بخوره که دیگه یباره..شبا تو خوابم خیلی پیش میاد جیش کنه مگه اینکه تو خواب ببرم سر پاش کنم
نشمردم تاحالا😂😂
نصفه شب یبار بیدارش میکنم میبرمش دستشویی چونممکنه جاشو خیس کنه
دخترم از کوچیکی کلا تند تند جیش نمیکنه پوشک هم میکردم پوشکش کم جیش میکرد شبا هم بیشتر خشک بود جاش نوزاد هم بود پوشک نمیکردم میگفتم اون که جیش نمیکنه گناه داره چون پوشکش خشک بود وزنش هم خوب بودا ولی خب زیاد جیش نمیکرد الانم بزرگه هر یه ساعت دو ساعت میره سرویس شبا هم اگه سردیش بشه یا آب زیاد بخوره جاشو خیس میکنه فقط
شب تا صبح نه مثلا ماهی یه بار شاید جیش داشته باشه بیدار بشه برا دستشویی
طول روز ۵،۶ بار. البته باز بستگی داره چی بخوره
روزی یه بار هم پی پی
پسر منم هنوز شیا جیش میکنه اگ آب زیاد بخوره بیشتر جیش میکنه ولی ۲ بار حتما
هرکی بره دسشویی میره باهاش جیش میکنه. شبا هم جیش میکنه چون آب خیلی میخوره
۲۰ بار به بالا 😐💔
بله همش هم جاشو خیس میکنه
۴_5باری میشه در طول روز
ن جیش نمیکنه شب مگ اینک سردیش کنه یا قبل خواب اب اینا بخوره ولی در کل جیش نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.