اگر تازه گرفتی که زیر نیم ساعت هم طبیعی هست ولی بعد یه مدت خوب بستگی داره اب زیاد بخوره میوه زیاد بخوره هوا هم گرمه کمتر جیش میکنه ولی خوب معمولا بالای یک ساعت طول میکشه گاهی سه ساعت هم شده نرفته
اوایلش خیلی زود به زود نیم ساعت بیست دقیقه ی بار.ولی الان دو گاها۳ساعت
من ک پسرم کلی میوه و اب اینا میخوره ماشالله هر بیست دیقه یبار میگه برم جیش کنم 😂😂
پسر من کلی هم آب میخوره ولی روزی ۳ بار یا نهایت ۴ بار جیش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.