۴ پاسخ

من سیب یه تیکه می‌ذارم داخلش خودش له می‌کنه میخوره یا میوه های دیگه رو هم همینطور

من سه چهار بار استفاده کردم از بعدش دیگه نگرفت میوه سالم سالمی خورد

من مثلا سیب میزارم تیکه های کوچیک میزارم میدم بهش هم یکم سفته با لثه هاش فشار میده خارش لثه هاش بهتر میشه هم اینکه نرم میشه میخوره. یا موز رو همین جوری میزارم

فرقی نداره

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان گردو💙 مامان گردو💙 ۱۷ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری