من از۳۰ تا ۳۲ کم حرکت بود چندروزی خوب بود باز الان دوروزه کم حرکته تا منو دق نده خیالش راحت نمیشه
سحر ایمنیش وایه دلن مانگ ۸ حرکات کم دبنوا دوایی غذا خواردن اگه جولاوه هر یکباریش تواوه
والا برا من مگه استراحت گذاشت صبح تا شب شبم تا صبح لگد میزنه به خدا جونم دراومده
من سه روزه تکونی نفهمیدم
شتکی شیرین بخو ۵ دقه پیاده روی بکه دوایی به پهلو چپ راکشه له نیو سعات دا ۳الی ۴تکانی ببه تواوه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.