خانوما من چند روزه تکونای بچم کم شده دلیلش چیه بد نیست ؟؟

۵ پاسخ

من از۳۰ تا ۳۲ کم حرکت بود چندروزی خوب بود باز الان دوروزه کم حرکته تا منو دق نده خیالش راحت نمیشه

سحر ایمنیش وایه دلن مانگ ۸ حرکات کم دبنوا دوایی غذا خواردن اگه جولاوه هر یکباریش تواوه

والا برا من مگه استراحت گذاشت صبح تا شب شبم تا صبح لگد میزنه به خدا جونم دراومده

من سه روزه تکونی نفهمیدم

شتکی شیرین بخو ۵ دقه پیاده روی بکه دوایی به پهلو چپ راکشه له نیو سعات دا ۳الی ۴تکانی ببه تواوه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته سی‌وششم بارداری
پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری